dagens program

Nu är det alltså tisdag och det är inget nytt på tv. Ni som undrar när designen kommer kan jag säga att den kommer under helgen. Det har min kompis som gör designen sagt, och om han inte gör det då dödar jag honom! haha. Och snälla ge förslag på vad jag kan göra på bloggen, den känns så tråkig..

Missa inte ! Desperate Housewives kl. 21.00 Kanal 5
Skadorna efter branden leder till en lycklig upptäckt för Gabrielle och Carlos. Susan måste släppa taget om mannen hon älskar. Lynette och Tom bestämmer sig för att skydda sonen Porter till varje pris. Orsons försök att få en god natts sömn försätter Bree i en besvärlig situation på hennes stora dag.

Missa inte ! Victoria Silvstedt - My perfect life (SISTA!) kl. 22.40 TV4
Victoria återvänder till Los Angeles där hon inledde sin karriär för över tio år sedan. Frågan är om staden fortfarande har samma lockelse. Och hur ska det gå med lanseringen av hennes realityshow?

Andra program/serier ikväll:
Halv åtta hos mig kl. 19.30 TV4
Mästarnas mästare kl. 20.00 SVT1
Navy CIS kl. 20.00 TV3
Bygglov kl. 20.00 TV4
Den rätte för Rosing kl. 20.00 Kanal 5
Kattis & company kl. 20.00 TV4+
Andra avenyn kl. 21.00 SVT1
The mentalist kl. 21.00 TV3
House kl. 21.00 TV4
Sålt på hus kl. 21.00 TV4+
Christine kl. 21.55 Kanal 5

Victoria Silvstedt - My perfect life

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker jättemycket om bloggen! Skit bra att man kan läsa om vad det är på tv på kvällarna. Keep it up! :)



Ha en bra dag!

2009-03-10 @ 18:02:17
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0