dagens program

förlåt för att jag uppdaterar lite sent men jag kom hem lite sent, och sen tar det lång tid för att skriva om helgens tittarsiffror. och sen ville jag bara säga en sak, snälla kan ni inte komma med förslag, kritik, vad som helst ! skriv i kommentarerna eller till [email protected] . och förresten, jag lovar att designen är på gång.

Missa inte ! Cityakuten kl. 21.00 TV3
Gates letar efter en hemlös krigshjälte. Neelas läkarstudent drar in hela kirurgavdelningen i ett stämningsmål. Ett par som utsatts för mordbrand söker hjälp. Brenner råkar i slagsmål med en patient.

Missa inte ! Project runway kl. 22.00 TV3
Sexton nya designers ställs inför sin första utmaning: att göra kläder i ovanliga material. Supermodellen och skådespelerskan Heidi Klum leder realityserien där tolv unga designers får chansen att visa framfötterna. Vi följer de hoppfulla modeskaparna i deras strävan att imponera en minst sagt tuff jury och bli erkända inom en av världens mest glamourösa branscher.

Andra serier/program ikväll:
183 dagar kl. 20.00 SVT1
Design: Simon & Thomas kl. 20.00 TV3
Familjen annorlunda kl. 20.00 TV4
Charterhjältar kl. 20.00 Kanal 5
90210 kl. 20.00 TV400
Diplomaterna kl. 21.00 SVT1
Advokaterna (SISTA!) kl. 21.00 TV4
CSI NY kl. 21.00 Kanal 5
Öga mot öga kl. 21.30 SVT1
RAW cokedy club kl. 21.55 Kanal 5

Cityakuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0