Välkommen till welovetv.blogg.se!

den här bloggen är din nya tv-blogg ! här kommenterar jag bl.a. dagens program, kommande program eller kanaler m.m. i stort sett allt som har med tv-världen att göra ! jag hoppas att ni tycker om min blogg men om ni har några förslag på hur jag kan förbättra min blogg eller om ni har några kommentarer eller frågor så kan ni skicka dom till [email protected] jag blir också otroligt tacksam om någon snäll person ställer upp och gör en fin blogg-design. men jag lovar att få designen gjord så småningom. jag tänkte också lägga upp gårdagens topp-tio mest sedda tv-programmen varje dag , hoppas att ni kommer tycka om bloggen. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0