glöm inte !

Idag går ju nämnligen två superserier ! (vara av en reality)
nämnligen Shear Genius & Andra Avenyn.

För er som inte har sett Shear Genius eller aldrig ens hört talas om det så är det en tävling (lik Project Runway) fast med frisörer. jag vet hur tråkigt det låter, men deras uppdrag är väldigt annorlunda , och själva programmet är underhållande. Idag är det ju semifinal ! Det är tre frisörer kvar , vem är bäst , vem vinner ?
Missa inte ! Shear Genius Tisdagar kl. 20.00 Kanal 5


För er som inte vet vad Andra Avenyn är så kan jag bara säga att ni har missat något stort ! Andra avenyn är alltså en svensk såpa som utspelar sig i staden Riverside. Det handlar om ungdomarnas & dom vuxnas problem, intriger och kärlek. Det är inte så svårt att hoppa in i serien så för er som nu tycker att det här låter spännande säger jag bara GO 4 IT !
Missa inte ! Andra Avenyn Tisdagar kl. 21.00 SVT1

Andra program under kvällen som också är tittar-favoriter är :
Mästarnas mästare kl. 20.00 SVT1
Top Model kl. 20.00 TV3
Bygglov kl. 20.00 TV4
Navy CIS kl. 21.00 TV3
House kl. 21.00 TV4


  


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, jag bokar nog in mig för top model och shear genius :P

2009-02-10 @ 18:12:34
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0