förlåt / dagens program

förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag hade verkligen fullt upp. inte en sekund över. men men , idag är det en ny dag, och jag startar om som vanligt. och som vanligt kan jag inte uppdatera gårdagens tittarsiffror så alla tittarsiffror för helgen kommer på måndag !

Missa inte ! Melodifestivalen 2009: Deltävling 3 kl. 20.00 SVT1
Kvällens tävlande är: 1. Velvet - The Queen. 2. Rigo & The topaz sound feat. Red Fox - I got u. 3. Molly Sandén - Så vill stjärnorna. 4. E.M.D. - Baby goodbye. 5. Mikael Rickfors - Du vinner över mig! 6. Maja Gullstrand - Här för mig själv. 7. Sofia - Alla. 8. BWO - You're not alone.

Missa inte ! Wallander: Fotografen kl. 21.30 TV4+
En kvinna som varit på besök hos en känd fotograf bosatt i Ystad hittas mördad. Kvinnan kommer från USA och hennes make misstänker att hon varit otrogen. Wallander blir intresserad av fallet med den bedragne mannen och den döda kvinnan. Han misstänker att hela sanningen om fotografen inte kommit fram och det visar sig att Wallander har rätt. Sanningen finns långt från Sveriges gränser.

Wallander

Kommentarer
Postat av: Anna

¨åhh ville se warlander men har inte den kanalen..

2009-02-21 @ 21:50:27
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Sandra Tjulin

Gick rätt låt vidare i kvällens melodifestival? http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/melodifestivalen.html#comment

2009-02-21 @ 22:50:45
Postat av: Caroline Bernadotte

Haft en bra dag? puss

2009-02-21 @ 23:01:50
URL: http://carolinekhamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0