dagens program

jag såg tyvärr inte top model finalen igår, och jag är osäker om vem som vann ? vissa säger att anna-leigh vann, och andra mckey. så om ngn skulle kunna vara snäll att skriva svaret i kommentarer skulle det vara snällt :)
men i alla fall, idag är det otroligt mycket program som dessutom är bra.. men jag väljer ut två st. att skriva om.

Missa inte !
Ghost Whisperer kl. 20.00 TV400
Ett 14-årigt spöke vill att hans skilda föräldrar och utstötta bror ska träffas för att diskutera den verkliga orsaken till hans död. Melinda upptäcker en hemlighet som kan göra att Sam/Jim återfår sitt minne.

Missa inte ! Knutby-vägen hem kl. 21.00 TV4
Idag har alltså den efterlängtade mini-serien "Knutby-vägen hem" premiär. Den handlar alltså om vad som hände den 10 januari i Knutby. Allt som händer under serien har alltså hänt i verkligheten (fast nu med skådespelare, såklart.)

Andra program/serier ikväll:
Judys domstol kl. 18.35 TV4+
Dr. Phil kl. 19.05 TV4+
Halv åtta hos mig kl. 19.30 TV4
Antikrundan kl. 20.00 SVT1
Du är vad du äter kl. 20.00 TV3
Sveriges värsta bilförare kl. 20.00 TV4
Gränspoliserna England kl. 20.00 Kanal 5
Sarah Connor chronicles kl. 20.00 TV6
Lyxfällan kl. 21.00 TV3
Criminal minds kl. 21.00 Kanal 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0