dagens program

idag börjar jag med min normala uppdatering igen, alltså som jag alltid har gjort. frågan står alltså fortfarande kvar, ska jag ta bort min blogg ? är det ens folk som läser den mer än en gång ? vi får väl se vad ni kommenterar.. senare idag kommer helgens tittarsiffror fre-sön.

Missa inte ! Lipstick jungle (SISTA!) kl. 21.00 TV3
Wendy har att göra med en besvärlig manusförfattare. Nico ställs ansikte mot ansikte med den tuffa verkligheten när hon får veta att Charles har haft en hjärtattack. Victory vänjer sig vid tanken på att ha Joe som chef istället för hennes pojkvän.

Missa inte ! Big brother (repris från 2003) kl. 23.00 TV400
Ikväll börjar alltså Big brother reprisen ! Det ska enligt mig bli otroligt kul, fast det skulle ju så klart var mycket roligare om det var en ny. Men om programet får mycket tittare så finns det en chans att det blir en ny säsong. För er som mot all förmodan inte vet vad Big brother är så kan jag förklara det nu: Här ska ett antal personer bo, instängda, i ett specialbyggt hus som är tv-övervakat. De har ingen kontakt med den yttre världen och det hela går ut på att inte bli nominerad till utröstning av sina kamrater. En efter en lämnar deltagarna tävlingen tills det bara finns en vinnare kvar.

Big brother 2003

Kommentarer
Postat av: alec

haft en bra helg?

2009-02-23 @ 14:51:31
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Julia

nej =) ta inte bort den! jag brukar titta in lite här o där ^^ bra att ha en blogg där man har koll på läget =) I <3 TV =)

2009-02-23 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0